nieuwe aankoop (?)
Re: nieuwe aankoop (?)
Jeplaa!! Ziet er precies wel een goeie basis uit... Congrats!
'72 VW Kever Ragtop
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
Whow! Bruno, knappe aankoop!!!
Ben benieuwd wat je hier van gaat maken! Een varende atelier Ik wil zeker eens naar Gent afkomen voor de veren, alleen ben ik nu tegen de klok aan het racen om mijn huis (dak) geïsoleerd te krijgen eer het echt gaat vriezen...
Ben benieuwd wat je hier van gaat maken! Een varende atelier Ik wil zeker eens naar Gent afkomen voor de veren, alleen ben ik nu tegen de klok aan het racen om mijn huis (dak) geïsoleerd te krijgen eer het echt gaat vriezen...
Isoleren maar, hoera de premies en de warme geesten..
Midden april kan je op het schip de veren ontvangen bij een kop koffie.
Midden april kan je op het schip de veren ontvangen bij een kop koffie.
De meeste premies zijn afgeschaft ... zeker als je alles zelf doet
Midden april, t'is genoteerd!
Midden april, t'is genoteerd!
bijhorend en niet onbelangrijke nieuwe aankoop, een onderdeeltje....,recht uit Noord Nederland
Ja ik meen dat
'de' vijfjarige (strenge) keuring door overheidsinstantie, 'klopbrief', het nameten van de staaldikte romp + daar waar nodig herstellen (lassen). Het verkrijgen van classificatie-certificaat zoals autokeuring (helaas veel duurder....)
En ook 2 dichtingsringen vervangen aan roer + het zwart-pekken van het onderwatergedeelte schip... (pfhee, kom je helpen?)
B
'de' vijfjarige (strenge) keuring door overheidsinstantie, 'klopbrief', het nameten van de staaldikte romp + daar waar nodig herstellen (lassen). Het verkrijgen van classificatie-certificaat zoals autokeuring (helaas veel duurder....)
En ook 2 dichtingsringen vervangen aan roer + het zwart-pekken van het onderwatergedeelte schip... (pfhee, kom je helpen?)
B