nog wat updates ivm de Scirocco... mijn nieuwe koppeling gaan ophalen.. ritje richting Keulen.. 220 euro voor een nieuwe Sachs sportkoppeling vond ik niet overdreven veel geld 8) dus die hebben we ook weer liggen!
vanavond ga ik de versnellingsbak eens grondig afspuiten / opkuisen..
kheb besloten om de versn.bak voorlopig dicht te laten en geen revisie te doen. toen ik de wagen ben gaan ophalen deed hij het nog perfect, dus ik kan er beter nu zo nog even met rondrijden, en dan als er wat lekt/kraakt de bak eens vanonder gooien. v zolang er niets stuk is, ben je beter dat je er af blijft denk ik.. zo blijft hij tenminste goed afgedicht
610km gereden.. maar met een doel voor ogen, namelijk deze velgen:
BBS RF009 '5000 design'
4 x 100 origineel
15" x 7"
direct eens gaan luisteren bij een bevriend velgen-hersteller die ook restaureert, poliert en verdicht wat de opties zijn en welke kosten hieraan verbonden zijn

wss nieuwe randjes steken dat ze maatje breder uitkomen ook

ik had 8" en 8,5" in gedachten maar ik wil niet dat ze vanonder de wielkasten uitsteken!
de losse delen staan al klaar in epoxy-primer
ietwat krokante koffer, roest verwijderd - opgelast - gevijld.. niets meer zichtbaar!
net 2 weken op verlof geweest, de bagage stond nog niet in de wagen of ik kreeg telefoon vd carossier..
fantastisch nieuws: de losse stukken worden deze week verder afgewerkt. de binnenkanten staan al in kleur gelakt!! en de plastic Scala-kit is ook zo goed al klaar.
ik ga deze week nog eens langs om wat foto's te nemen

kindje is blij!