@ Adriaan, bedankt! dat ziet er al wat realistischer uit!
Er zit een 2.1 5 cilinder in. Spijtig genoeg een 10 klepper zonder turbo en dus geen 20 klepper turbo rally monster. Maar toch nog voldoende om wat sportief mee te rijden. En hierdoor heb je voldoende plaats om er aan te werken.
En ja zo wat alle leidingen, rubbers en dichtingen zijn aan vervanging toe. De motor zit gelukkig nog los, evenals de remmen die zelfs nog werken
De Audi is destijds weg gezet omdat er een probleem was met de koeling (liep warm in de fille) De waterpomp, thermostaat en de kulas zijn toen aangepakt, maar het probleem bleef. Met de quattro (ook een vijf cilinder maar dan 2.3) had ik identiek hetzelfde voor, en na al die stukken vervangen te hebben, bleek de schuldige een temperatuursensor te zijn... Met een beetje geluk heeft deze dame dezelfde oorzaak van haar vapeurkes
Het is momenteel niet de bedoeling om onmiddellijk aan de GT te beginnen. Ik heb haar toevallig gevonden en ze moest weg en de prijs was meer dan goed, dus dat kon ik niet laten gaan. Maar het kriebelt wel. Dus stilletjes aan toch al alles van de koeling aan het kuisen / vervangen.
Ik weet niet of ik ze 100 % origineel ga houden. Jaren 80 Ronal velgen liggen al klaar, originele zwarte achterlichten ook en ik twijfel om er misschien bumpers op te zetten van de latere GT. (jaren 87-88)
We zien wel, wordt zeker vervolgd!