De familie groeit - VW Golf Cabriolet 1.8 GLI
-
Re: De familie groeit
Dan kan het evengoed een golf zijn. hier zitten immers dezelfde motoren in.
het is inderdaad een golf maar welke?
Het verbaasde mij touwens dat nog niemand aan een golf gedacht had.
P.
Het verbaasde mij touwens dat nog niemand aan een golf gedacht had.
P.
een golf 1 gti (en ik heb een vermoeden dat het een cabrio is )
-
Neen, simpel een Golf MK 1 (ex Rabbit) nu gewoon cabriolet. MK 2 heeft nooit een cabriolet gehad, men heeft het model van de MK 1 doorgestrokken. Geen GTI versie.
Het is sowieso een Golf 1 voorkant. Ik denk een mooie originele GTI...
Robin
Robin
Dacht dat het moeilijker ging zijn vandaar dat k aan de neus van een Caddy dacht . Daar passen die GTI moteurkes ook wel in he?
We zijn er geraakt!!!
Het is dus een Golf 1 Cabrio 1.8 GLI
De GLI-motors zijn dezelfde als de GTI-motor die in de gesloten versie zat, maar omdat ze bij VW vonden dat het GTI-gevoel toch iets minder was in een cabrio dan in de gesloten versie hebben ze de motor dan maar de naam GLI gegeven. Hieronder wat foto's van de verkoper, deze week ga ik de wagen halen, en dan volgen er betere foto's
Het is dus een Golf 1 Cabrio 1.8 GLI
De GLI-motors zijn dezelfde als de GTI-motor die in de gesloten versie zat, maar omdat ze bij VW vonden dat het GTI-gevoel toch iets minder was in een cabrio dan in de gesloten versie hebben ze de motor dan maar de naam GLI gegeven. Hieronder wat foto's van de verkoper, deze week ga ik de wagen halen, en dan volgen er betere foto's
wat was de prijs nu weer ??? proficiat mooie wagen en een houdertjesambamans schreef:een golf 1 gti (en ik heb een vermoeden dat het een cabrio is )