1 van de lelijkst wagens ooit gemaakt volgens mij:
De Pontiac Aztek
Het idee was om een veelzijdige wagen te maken waarmee je zo kon kamperen. Tof idee, alleen dat ik er nooit in gezien wil worden.
idd ni de mooiste meid vd klas bij Pontiac (Solstice was stukken schoner v design)..
maar zo met die zwarte lijsten rondom vind ik hem wel nog iets ruig hebben! liefst wel in iets anders dan dat kanariegeel!
VW Passat 1.9TDI
VW Scirocco II 1800cc 16V
VW Scirocco II Phase 1 1600cc GTI
VW Jetta II 1300cc
prijzen begonnen op 25.990 euro Ronny.. niet echt de goedkoopste oosterse rommel dus.
en meer dan de helft vd eigenaar klaagt over motor- en electronicaproblemen met panne/stilstand als gevolg!! hahaha
VW Passat 1.9TDI
VW Jetta II 1300cc
da we deze al de ganse tijd vergeten!!!
en Schumacher heeft zich daar indertijd nog in getoont voor publiciteit... man man hopelijk heeft hij daar héél vééééééél geld voor gevangen zè!
hmoehahahahaha wa een gedrocht!
VW Passat 1.9TDI
VW Jetta II 1300cc
Jaja, de multipla... In Italië volgens mij den best verkochte wagen ooit Wel nog ferm van binnen met die 3 voorstoelen. En wa betreft den AZTEK, in de serie "BREAKING BAD" (dikken aanrader!!) rijdt het hoofdpersonage in een matgrijze aztek. Leg dat eens wa lager en smijt er een zwarte velg onder... Jajaaaaa een hippe camper
Bijlagen
aztek camping.jpg (41.54 KiB) 32847 keer bekeken
'72 VW Kever Ragtop
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV