Ha Robin, je weet het dan toch dat ik veel zin heb om u van het forum te kicken
Wat betreft de boot, daar heb je een punt, maar dan moeten we woensdag om 19u al op de boot zitten, dwz al vroeg in de namiddag afspreken. We denken dat dit voor verschillende mensen een probleem kan geven.
Dan de Lotus-Bentley-issue. Als we Lotus ooit willen bezoeken, dan moeten we de kilometers er helaas bij nemen, veel andere bezienswaardigheden zijn er niet in de buurt. Vergelijk het een beetje met Wolfsburg in Duitsland.
Aangezien we Morgan en Land Rover al bezocht hebben en Aston Martin en Rolls-Royce geen tours organiseren, kwamen we uit bij Lotus. Lotus ligt al een hele tijd vast en het voorschot is betaald. Er werd ons ook een korting van 10 pond per persoon toegezegd, dus ik ben niet zo heel erg geneigd om dit te annuleren. Maar je hebt wel gelijk, het is veel gerij. Als er nog deelnemers zijn die hier geen zin in hebben, mogen ze dit gerust laten weten en dan proberen we de planning alsnog te veranderen.
Het bezoek bij Bentley is maar sinds kort officieel. Normaal doen zij geen tours, maar een vriend die er gewerkt heeft, heeft iets geforceerd voor ons. Daarom was het dus wachten en duimen dat het in orde zou komen.
Jaguar kon enkel op donderdag en Lotus lag dus al lang vast. Vandaar dat we besloten hebben om er Bentley gewoon bij te nemen, 't is een unieke kans. De tour loopt van 8u tot 10u. Een drukke dag, die vrijdag, maar zeker de moeite waard, denk ik.
Heritage Motor Centre in Gaydon hebben we inderdaad enkele jaren terug al bezocht.
BMH-LTD ziet er wel interessant uit, maar hier moet dan alweer een afspraak voor gemaakt worden...