mercede verhuiswagen

De plaats om uw klassieker te koop aan te bieden
Filip_G

Re: mercede verhuiswagen

Bericht door Filip_G »

Heb je daar het juiste rijbewijs voor?
Alpine a110 2019 (besteld)
Mazda MX-5 1.6 1991
Honda Civic Coupé 1.5Lsi 1994
Porsche 911 SC 1979
Vespa VBC Super 150 1968
VW Kever Ovali 1957
MaSC

Bericht door MaSC »

Mooie garage voor je Morris ;)
steven

Bericht door steven »

Hero schreef:hallo enthousiasten,

nu heb ik deze mooie vondst voorwaardelijk cadeau gekregen :o :shock:
heeft er iemand een staanplaats (liefst binnen) voor
Een gegeven paard kijk je niet in de bek, maar ik zou toch vriendelijk bedanken voor een camion waar je enkel mee bergaf kunt rijden. 17 ton en ongeveer 40 jaar geleden het vermogen van een gemiddelde Passat... Van 0 naar 100 in iets meer dan 47 minuten, doet me denken aan mijn Fiat...

Desalniettemin:

Ik heb uit goede bron vernomen dat bij het bedrijf "Bekaert" gevestigd te Aalter er binnenkort enkele productiehallen leeg komen te staan, één zal wel genoeg zijn voor dit bakbeest. Voor meer info mailen naar de patron (Bert): bert.degraeve@bekaert.com . Doe hem gerust mijn groeten.

In Laken is er ook nog iemand die massa's serres heeft waar hij toch nooit meer een voet binnen zet, mailen naar: Albert2@belgium.fgov.net . Bère is een vriendelijke kerel, wel alles in het Frans te doen... Voor het geld hoeft hij het niet meer te doen.

Als je woonwagen ingericht is in kamers, rijd je er best mee naar Oostende (bergaf naar de zee toe). Er lopen daar massa's mensen rond op straat aan de haven die op doorreis zijn naar Groot-Brittanië en op zoek naar een overnachtingsplaats voor één of enkele nachten. Ze zien er wel wat louche uit, ze zijn ook een beetje louche. Meestal moet je dan ook nog lang wachten op je centen. Een verwittigd man is er twee waard. Nu ik er aan denk: ze zullen wrsnlk ook al tevreden zijn als je ze te slapen legt zonder de camion in te richten, zeker als je ze dan nog een lift zou geven naar de UK.

Nu even serieus: Veel succes met deze camion als je hem overneemt. Je zult het kunnen gebruiken...
Hero

Bericht door Hero »

oops mooi is inderdaad ook niet alles

H.
morris minor traveler 1970
volvo amazone combi 1965
golf II 1300 1988
Scirocco16vGTX

Bericht door Scirocco16vGTX »

steven schreef:17 ton en ongeveer 40 jaar geleden het vermogen van een gemiddelde Passat... Van 0 naar 100 in iets meer dan 47 minuten, doet me denken aan mijn Fiat...
Nu even serieus: Veel succes met deze camion als je hem overneemt. Je zult het kunnen gebruiken...
Steven is precies gene fan vd Merc-vrachtwagen :mrgreen:
VW Passat 1.9TDI
VW Scirocco II 1800cc 16V
VW Scirocco II Phase 1 1600cc GTI
VW Jetta II 1300cc
Plaats reactie