...probeer ik soms al eens aan mijn autokes te prullen. T'is te zeggen, ze rijdend te houden
de quattro:
de range:
de lightweight:
de lightweight is het werkbeest. Misschien wat zonde, want het is de meest zeldzame van de 3.
Hier redt ze een oude gmc 6x6 van WO II:
en als ik eens héél veel tijd heb (en centen) dan begin aan dit project:
tsja, een oldtimercursus bij de Ronny volgen en dan nog ni geleerd zijn....
ergens in de donkere bossen...
- Scirocco16vGTX
- Berichten: 371
- Lid geworden op: 06 mei 2010, 10:07
- Locatie: Oilsjt - Aalst
Re: ergens in de donkere bossen...
woooow een droomcollectie in mijn ogen!!
ne audi quattro, ne range (V8?), ne lightweight én ne porsche
als ik ooit nog maar de helft kan hebben, ben ik al blij!
ne audi quattro, ne range (V8?), ne lightweight én ne porsche
als ik ooit nog maar de helft kan hebben, ben ik al blij!
VW Passat 1.9TDI
VW Scirocco II 1800cc 16V
VW Scirocco II Phase 1 1600cc GTI
VW Jetta II 1300cc
VW Scirocco II 1800cc 16V
VW Scirocco II Phase 1 1600cc GTI
VW Jetta II 1300cc
Re: ergens in de donkere bossen...
@ Sirocco, idd, ik heb van elk van deze wagens altijd al zot gestaan. (en van nog een paar... )
Maar soms kunnen die dromen ook ware nachtmerries worden...
De quattro is de dapperste. Met haar 23 jaar en 310.000 km blijft ze er nog steeds voor gaan en hier vallen de onderhoudskosten nog heel goed mee. De lightweight (33 jaar)doet al eens wat moeilijk, zuipt en lekt olie dat BP er nog jaloers op zou worden, maar ze blijft trouw werken.
De range is de jongste (18 jaar) van den hoop en zij is momenteel wel het probleemkindje. Ze roest erg graag en zoop tot voor kort water.... Dus de motor deels laten reviseren, maar het resultaat gaf nog meer problemen... ze zoop nog meer water, de ene na de andere leiding begaf het, de condensor van de lpg begaf het,... Ik had nog 2 mogelijkheden: of den blok laten reviseren of ne andere blok zoeken. En deze zit er nu in. Terug nen 3.9 V8 maar deze keer met de nokkenassen van ne 4.2. En nu is het gedaan met het water zuipen. Alleen die dat benzine zuipen wil ze nog niet afleren....
De porsche, tsja, ooit begin ik daar wel eens aan, maar eerst moet mijn huiske af zijn en moeten de andere 3 perfect zijn. ALS ik dan nog eens centen heb, dan....
Maar soms kunnen die dromen ook ware nachtmerries worden...
De quattro is de dapperste. Met haar 23 jaar en 310.000 km blijft ze er nog steeds voor gaan en hier vallen de onderhoudskosten nog heel goed mee. De lightweight (33 jaar)doet al eens wat moeilijk, zuipt en lekt olie dat BP er nog jaloers op zou worden, maar ze blijft trouw werken.
De range is de jongste (18 jaar) van den hoop en zij is momenteel wel het probleemkindje. Ze roest erg graag en zoop tot voor kort water.... Dus de motor deels laten reviseren, maar het resultaat gaf nog meer problemen... ze zoop nog meer water, de ene na de andere leiding begaf het, de condensor van de lpg begaf het,... Ik had nog 2 mogelijkheden: of den blok laten reviseren of ne andere blok zoeken. En deze zit er nu in. Terug nen 3.9 V8 maar deze keer met de nokkenassen van ne 4.2. En nu is het gedaan met het water zuipen. Alleen die dat benzine zuipen wil ze nog niet afleren....
De porsche, tsja, ooit begin ik daar wel eens aan, maar eerst moet mijn huiske af zijn en moeten de andere 3 perfect zijn. ALS ik dan nog eens centen heb, dan....
- frankbaiets
- Berichten: 186
- Lid geworden op: 07 mei 2010, 15:25
Re: ergens in de donkere bossen...
Porsche;
Nooit overwogen deze van de hand te doen,heb je de moter nog?
Nooit overwogen deze van de hand te doen,heb je de moter nog?
Re: ergens in de donkere bossen...
@ Frank,
De originele motor heb ik ook nog. De wagen zou compleet zijn (wel in vele dozen) op de voorruit na. Maar voorlopig staat deze zeker nog niet te koop... of er moest nen Uhrquattro voor in de plaats komen
De originele motor heb ik ook nog. De wagen zou compleet zijn (wel in vele dozen) op de voorruit na. Maar voorlopig staat deze zeker nog niet te koop... of er moest nen Uhrquattro voor in de plaats komen
Re: ergens in de donkere bossen...
Wijze woorden.Luk schreef:of er moest nen Uhrquattro voor in de plaats komen
http://www.kapaza.be/nl/audi/audi-urqua ... 463380.htm
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... ousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... ousPage=lr
'72 VW Kever Ragtop
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
Re: ergens in de donkere bossen...
@ Jeroen: nummerke 2 of 3! Bieden wel met wat werk, en eigenlijk zou je eerst in de kofferruimte moeten kijken waar ze het meeste roesten, maar ze zien er nog zeer redelijk uit en nog goed bij prijs.
Alleen moet ik nu eerst zien dat ik mijn huis afkrijg... dus nog een goed jaartje (of meer ) wachten
Alleen moet ik nu eerst zien dat ik mijn huis afkrijg... dus nog een goed jaartje (of meer ) wachten
Re: ergens in de donkere bossen...
Sowieso in zilver of rood...
'72 VW Kever Ragtop
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV