Het moest er een keer van komen.
Re: Het moest er een keer van komen.
Het dak van de stuurhut is geprimerd en de eerste laag polyester plamuur aangebracht en geschuurd.
Beenhard, een ganse doos schuurpapier P40 er door gejaagd. Het ziet er wel erg sterk uit.
Beenhard, een ganse doos schuurpapier P40 er door gejaagd. Het ziet er wel erg sterk uit.
Re: Het moest er een keer van komen.
amai ik heb de boot gemist lijkt me!
wat een verschil met hoe ik Christina de laatste keer nog heb gezien!
waar blijf je de moed én de tijd vinden
wat een verschil met hoe ik Christina de laatste keer nog heb gezien!
waar blijf je de moed én de tijd vinden
- lexus is200 (2002)
- honda cbf 600cc (2004)
- opel manta a (1972) ready 2 go
- opel gt (1972) in resto
- (ex) opel kadett c (1975) pertotal
- (ex) vw golf 3 (1997)
- honda cbf 600cc (2004)
- opel manta a (1972) ready 2 go
- opel gt (1972) in resto
- (ex) opel kadett c (1975) pertotal
- (ex) vw golf 3 (1997)
Re: Het moest er een keer van komen.
Yes, het forum werkt terug. We kunnen er weer wat foto's op zetten. Bedankt Christophe.
Zal ik er hier is direct wat foto's van het dek op zwieren.
Het rubberen van de voegen is een eindeloos, een smerig en een super saai werk. Verstand op nul en doorbijten.
Maar het resultaat mag gezien worden.
Zal ik er hier is direct wat foto's van het dek op zwieren.
Het rubberen van de voegen is een eindeloos, een smerig en een super saai werk. Verstand op nul en doorbijten.
Maar het resultaat mag gezien worden.
Re: Het moest er een keer van komen.
Oeps, tijdens het weg trillen van de roest en oude verf met de naaldbikhamer heb ik een zwakke plek gevonden in de diepste krochten van de kiel. En ja er door, een zinkgat. Dat was wel even verschieten.
met een klokboor het gat groter boren zodat de zwakke plek helemaal weg is, en zo kan het gaatje naar het motor compartiment ook aangepakt worden.
Op de onderste foto is Steven hét gaatje tussen het motorcompartiment en de vuilwatertank aan het dicht lassen.
Bedankt Steven om mij te helpen met deze toch wel erg moeilijke laswerken.
met een klokboor het gat groter boren zodat de zwakke plek helemaal weg is, en zo kan het gaatje naar het motor compartiment ook aangepakt worden.
Op de onderste foto is Steven hét gaatje tussen het motorcompartiment en de vuilwatertank aan het dicht lassen.
Bedankt Steven om mij te helpen met deze toch wel erg moeilijke laswerken.
Re: Het moest er een keer van komen.
Pascal is nog enkele keren mee de elektriciteit komen uitpluizen, telkens interessante en gezellige weekends.
Mee kamperen in de loods met zijn VW busje.
Mee kamperen in de loods met zijn VW busje.
Re: Het moest er een keer van komen.
Een tijdje niets op het forum kunnen zetten maar ondertussen niet stil gezeten.
Het dak van de stuurhut is klaar om te schilderen, dat schilderen zal iets voor in januari of februari zijn.
Het dak van de stuurhut is klaar om te schilderen, dat schilderen zal iets voor in januari of februari zijn.
Re: Het moest er een keer van komen.
Nu de stroomgroep er uit is heb ik al is een plaat van de motor ruimte kunnen wegnemen om daar de kiel te controleren. Dit is, zoals verwacht, heel vettig maar dus roestvrij.
Re: Het moest er een keer van komen.
En als we in de atelier geen werk hebben zijn we kleine prutsen van de boot aan het herstellen.
Een gebarsten latje lijmen, de deksels van de buiten bakken verstevigen, dakmast herstellen.
Een gebarsten latje lijmen, de deksels van de buiten bakken verstevigen, dakmast herstellen.
Re: Het moest er een keer van komen.
Het hout rond de ramen in de bad- en logeerkamer is aan vervanging toe, weer een werk voor in de atelier tijdens de kalme uren.