Een "hobby" aan mijn been....
Re: 1800es VOLVO
wouw zeg je bent er netjes aan het inhangen. En ik moet bekennen dat het wel een mooie wagen is dat gaat koppen doen draaien. Keep up the good work.
dank sam. Het zal nog een jaar of twee wachten zijn vrees ik...
vandaag.... geklooi. De kabelboom terug in elkaar gepuzzeld, was opgegeten door een Californische eekhoorn. Voor ik verder demonteer wil ik de motor horen..... puzzel-gelukt maar motor voorlopig alleen maar gekreun. Vermoedelijk bobine stuk, bougies zwart en nat.... benzine genoeg, geen vonk geen vuurwerk... Dan maar rubbers proper maken, hell-man overspoten. krabben krabben en rubber soepel maken door insmeren.... (met wat... ? )
nu de motor eruit halen.... vooraf na veel 5-en & 6-en gestart gekregen... goede en gelijkmatige compressie.
Ventix-mannen & vrouwen !
Tussendoor nog het een en ander gedaan gekregen....
De motor en versnellingsbak + hier en daar nog wat klein gerief moet nog.... Voor het overige heb ik alles al eens "vastgepakt"...
Alvast wat vb-tjes.....
Tussendoor nog het een en ander gedaan gekregen....
De motor en versnellingsbak + hier en daar nog wat klein gerief moet nog.... Voor het overige heb ik alles al eens "vastgepakt"...
Alvast wat vb-tjes.....
- Bijlagen
Laatst gewijzigd door union BP op 03 mei 2012, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
en een verluchtingsmond... kapot-gesneden door vorige eigenaar, de eigenaardig-aard
Laatst gewijzigd door union BP op 03 mei 2012, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
bricolage....
- Bijlagen
Laatst gewijzigd door union BP op 03 mei 2012, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.