lijkt me niet echt een probleemThomasVD schreef:Goed georganiseerd John en Martine,
als ik volgend jaar een zitje vind in een geschikte wagen, ben ik zeker mee van de partij.
Thomas
Oldtimerrally te Keerbergen 9/10/11 - foto's toegevoegd
Re: oldtimerrally te Keerbergen 9 oktober 2011
Alpine a110 2019 (besteld)
Mazda MX-5 1.6 1991
Honda Civic Coupé 1.5Lsi 1994
Porsche 911 SC 1979
Vespa VBC Super 150 1968
VW Kever Ovali 1957
Mazda MX-5 1.6 1991
Honda Civic Coupé 1.5Lsi 1994
Porsche 911 SC 1979
Vespa VBC Super 150 1968
VW Kever Ovali 1957
Het was een plezante dag, rond de 100 auto's waaronder een Messersmith tiger, een MG uit de jaren 30, een prachtig gerestaureerde Volvo pickup enz...
We hadden voorgenomen om niet mee te doen om te winnen, gewoon rustig meerijden. Maar ja, zodra we het routeplan met vragen in handen kregen kwam die overwinningdrang weer naar boven, wie is die "nieuwe man?" of "hoe heet de dame in het cafeetje?", we waren weer vertrokken.
Soms gemene strikvragen, maar dat weten we van de vorige rally's, we zijn met het "melkbusje" 3de geëindigd. Helaas, we hebben geen foto's genomen.
We hadden voorgenomen om niet mee te doen om te winnen, gewoon rustig meerijden. Maar ja, zodra we het routeplan met vragen in handen kregen kwam die overwinningdrang weer naar boven, wie is die "nieuwe man?" of "hoe heet de dame in het cafeetje?", we waren weer vertrokken.
Soms gemene strikvragen, maar dat weten we van de vorige rally's, we zijn met het "melkbusje" 3de geëindigd. Helaas, we hebben geen foto's genomen.
De rally gisteren was weer dik in orde! veel volk, veel auto's en de nodige strikvragen... hier enkele foto's.
En om in de sfeer te blijven, in de laatste foto is een klein foutje geslopen, wie vindt het?
En om in de sfeer te blijven, in de laatste foto is een klein foutje geslopen, wie vindt het?
Dirk, je hebt toch niet tegen mijn bus geparkeerd
Neen, ik vind het foutje niet, ben wel nieuwsgierig...
Neen, ik vind het foutje niet, ben wel nieuwsgierig...
Gevonden , mijn busje hoort niet op een keverplein.
Ik heb wel een half uur naar de foto gestaard om het te vinden.
Ik heb wel een half uur naar de foto gestaard om het te vinden.
Jammer dat ik niet kon komen. Ziet er mij altijd tof uit.Dirk schreef:De rally gisteren was weer dik in orde! veel volk, veel auto's en de nodige strikvragen... hier enkele foto's.
Trouwens : Keverplein?
rally was inderdaad leuk
we hadden onze camera mee, maar maar 1 foto getrokken, John heeft ons dus goed bezig gehouden;-)
we hadden onze camera mee, maar maar 1 foto getrokken, John heeft ons dus goed bezig gehouden;-)
-
20ste Rally'Parel der Brabantse Kempen'
Het was een natte dag maar we hebben ons toch goed geamuseerd. De vele strikvragen moeten we nog gewoon worden, kwestie van oefenen zeker ? Hopelijk is de zon volgende keer van de partij. Groeten. Lutgart van de Opel Veteran Club Belge
Foto's 20ste Oldtimerrally
Organisatie en sponsoring door de familie Lambrechts, twas weer dik in orde . Bedankt om opnieuw zo'n tof event te organiseren!
Groetjes Stefan
Groetjes Stefan