allez we zijn terug vertrokken! na de vorige poging om spuitmastiek te spuiten die gefaald was, heb ik mezelf een spuitpistool cadeau gedaan.
resultaat: spuitplamuur kunnen zetten
the pistol :) meteen ook een statiefje gemaakt, iets handig om te vullen ed.
de achterkant opnieuw gespoten, nu ligt er iets meer als een nevellaagje op :)
en de linkerkant
meteen ook schuurgids erop gezet en na een tijdje drogen (+-4dagen) begonnen met strak te schuren, dit doe ik met schuurpapier korrel 240 en water en veel geduld, dit gaat traag maar wel mooi resultaat
motorkap half afgeschuurd
de motorkap is klaar voor te spuiten :)
de deur eerst met de lange schuurvijl met korrel 150 het groffe eraf
vervolgens nog is een schuurgidsje op gezet om erna met korrel 240 over te gaan, de gespoten laag ligt toch dik genoeg
ik ga nog weten wat doen de komende week(en)
- lexus is200 (2002)
- honda cbf 600cc (2004)
- opel manta a (1972) ready 2 go
- opel gt (1972) in resto
- (ex) opel kadett c (1975) pertotal
- (ex) vw golf 3 (1997)
Amai, zalig om te zien, zo kunnen we mee genieten van een projectje dat echt goe vooruit gaat
(goesting genoeg om ook zo door te gaan, maar ik vind ni echt de tijd ... )
'74 VW T2B Westfalia (niet perfect, maar wel lekker rijdend)
'85 Citroen 2CV (zeeeer langzaam beetje in resto)
kurtvh schreef:Amai, zalig om te zien, zo kunnen we mee genieten van een projectje dat echt goe vooruit gaat
(goesting genoeg om ook zo door te gaan, maar ik vind ni echt de tijd ... )
't is ook dat ik er de tijd voor heb om zoiets te doen, binnekort zal het wel anders lopen als ik terug aan het werken ga
maar tot dan is het toch wat gas geven, wat gedaan is is klaar!
- lexus is200 (2002)
- honda cbf 600cc (2004)
- opel manta a (1972) ready 2 go
- opel gt (1972) in resto
- (ex) opel kadett c (1975) pertotal
- (ex) vw golf 3 (1997)
komt mooi, met wat schaduw erop zie je hoe de carrosserie zijn vormen heeft
de ex rotte gardebou!
de snuit klaar
- lexus is200 (2002)
- honda cbf 600cc (2004)
- opel manta a (1972) ready 2 go
- opel gt (1972) in resto
- (ex) opel kadett c (1975) pertotal
- (ex) vw golf 3 (1997)
nog een stapje verder geraakt, terug op zijn wieltjes gezet
de carrosserie van het karreke af gehaald en op lagere pootjes gezet
na toch wat gesakker de achteras eronder gekregen, staat wel gigantisch hoog :p
de vooras ging er vlot onder!
vooraan heb ik hem 2.5cm lager gelegd dan standaard
achteraan staat hij standaard
het lijkt al wat meer op een auto!
- lexus is200 (2002)
- honda cbf 600cc (2004)
- opel manta a (1972) ready 2 go
- opel gt (1972) in resto
- (ex) opel kadett c (1975) pertotal
- (ex) vw golf 3 (1997)
dat denk ik niet, motor dient nog helemaal na gezien te worden, elektrisch is het ook een zootje, interieur nog vernieuwen, spuiten en dat zijn alleen de dingen waar ik al zeker van ben dat er werk aan is..
- lexus is200 (2002)
- honda cbf 600cc (2004)
- opel manta a (1972) ready 2 go
- opel gt (1972) in resto
- (ex) opel kadett c (1975) pertotal
- (ex) vw golf 3 (1997)
nog een stapje dichter bij het spuiten, deze week de gt naar het werk gebracht voor the painjob.
eerst toch wat werk voor hem fatsoenlijk af te plakken +- 5 uurtjes,
gevolgd door ontvetwerk, toch ook een +-4 uurtjes
motorruimte afgeplakt
deuren en vensters dicht
de achterkant ook afgeplakt
volgende vrijdag gaat hij de spuitcabine in voor de grondverf, daarna is het weer schuurwerk, maar toch bijna de laatste keer!
- lexus is200 (2002)
- honda cbf 600cc (2004)
- opel manta a (1972) ready 2 go
- opel gt (1972) in resto
- (ex) opel kadett c (1975) pertotal
- (ex) vw golf 3 (1997)
de bodem en wielkasten nog eens goed afgeplakt #minderstof
morgenvroeg gaat de grondverf erop, dan is het weer wat schuurwerk x ontvetten x afplakken...last time!
- lexus is200 (2002)
- honda cbf 600cc (2004)
- opel manta a (1972) ready 2 go
- opel gt (1972) in resto
- (ex) opel kadett c (1975) pertotal
- (ex) vw golf 3 (1997)