Kwam dit tegen van de messerschmitt, kan nuttig zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=m2wwmA-Qevs
http://www.youtube.com/watch?v=jM4xCfNCu9E
http://www.youtube.com/watch?v=tZLbLn7hjaU
Volgens wikipedia hebben ze er 100km/h mee gehaald (was recordpoging dus best niet nadoen) en verbruik ligt rond de 3.2l/100km, dus die kleine brandstoftank zal nog wel mee vallen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_KR200
Er staat ook bij dat voor achteruit te rijden je de motor moet afzetten en na één of andere beweging met de schakelpook herstarten, je kunt dan van alle 4 de versnellingen gebruik maken in achteruit!
Messerschmitt bouwde vooral (gevechts)vliegtuigen, wat na de oorlog verboden werd. Ze hebben dan de KR175 en KR200 ontworpen om de fabriek draaiende te houden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt
Messerschmitt KR200
Re: Messerschmitt KR200
Hahaa de max!ramon schreef:Er staat ook bij dat voor achteruit te rijden je de motor moet afzetten en na één of andere beweging met de schakelpook herstarten, je kunt dan van alle 4 de versnellingen gebruik maken in achteruit!
'72 VW Kever Ragtop
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
Re: Messerschmitt KR200
Ja dat klopt, de sleutel langs de andere kant draaien en we rijden achteruit, in alle versnellingen als dat moet...
Re: Messerschmitt KR200
dat wil ik wel eens zien achteruit in 4de
morris minor traveler 1970
volvo amazone combi 1965
golf II 1300 1988
volvo amazone combi 1965
golf II 1300 1988