Oldtimer kopen in NL.

Hier kan u terecht voor het voeren van luchtigere discussies
MaSC
Berichten: 202
Lid geworden op: 20 apr 2010, 11:24

Re: Oldtimer kopen in NL.

Bericht door MaSC »

Frank,

Je moet geen schrik hebben om een voertuig te kopen in het buitenland. Okja, ons landje moet er weer eens uitsteken op gebied van papieren wat alleen maar wat meer tijd in beslag neemt maar dat kan volgens mij geen probleem zijn als je DE wagen van je dromen ziet staan ;) . Zelf heb ik ook 3 wagens uit het buitenland ingevoerd. 1 uit Lanzarotte, 1 uit Nederland en 1 uit Tremelo :D ;)

Hier kan je meer uitleg vinden over het invoeren van een wagen -> http://fiscus.fgov.be/interfdanl/nl/citizens/wagen.htm

En moest je dan toch met een wagen zitten zonder papieren kan je hier verder -> http://www.bfov.be/index.php?option=com ... 59&lang=nl

Dat laatste werkt echt (ik spreek van ondervinding ;) ) maar je moet wel geduld hebben.
Zelf had ik ook een VW-busje waar niets van papieren bij waren. De bus was notabene laatst ingeschreven in Nederland en toch ben ik via die weg aan papieren geraakt. Ik zeg nu niet dat je iedere auto zonder papieren probleemloos kan invoeren ofzo maar moest je ooit een gok willen wagen, het kan dus :lol:
Gebruikersavatar
Ronny
Site Admin
Berichten: 1113
Lid geworden op: 03 apr 2010, 20:32

Re: Oldtimer kopen in NL.

Bericht door Ronny »

Frank, ik weet niet juist wat de procedure is maar een oldtimer vanuit Nederland invoeren kan niet zo moeilijk zijn.
Een bus uit Amerika laten komen zonder papieren zou ik niet doen, misschien lukt het wel om in te schrijven maar dat zal een serieuze procedure zijn hoor.
Bel eens naar de DIV.
een HY zie ik ook nog wel zitten, maar eerst wat sparen nu.
Matthias: een old timer uit Tremelo? :evil:
Ronny
Afbeelding
MaSC
Berichten: 202
Lid geworden op: 20 apr 2010, 11:24

Re: Oldtimer kopen in NL.

Bericht door MaSC »

Ronny schreef: Matthias: een old timer uit Tremelo? :evil:
Graptjen he, voor mn pa was het al buitenland ja :lol:
Plaats reactie