Even voorstellen

Hier kan u terecht voor het voeren van luchtigere discussies
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JimC
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2014, 16:47

Even voorstellen

Bericht door JimC »

Hallo allemaal! Ik wilde mezelf graag even netjes voorstellen. Ik kon zo snel even geen betere plek vinden, daarom maar hier :)

Mijn naam is Jim en ik kom uit Maastricht. Ik ben een trotse bezitter van een groene Mini 1000 uit 1986. Enkele jaren geleden heb ik deze over kunnen nemen van mijn zwager en sindsdien ben ik helemaal weg van oldtimers. Zo erg dat ik mijn collectie binnenkort waarschijnlijk wel uit wil gaan breiden! :D
If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude.
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 367
Lid geworden op: 30 aug 2010, 20:12

Re: Even voorstellen

Bericht door Jeroen »

Hallo Jim, laat je Mini maar eens zien!
'72 VW Kever Ragtop
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
Gebruikersavatar
JimC
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2014, 16:47

Re: Even voorstellen

Bericht door JimC »

Dag Jeroen! Ik zie even niet zo snel waar ik hier een foto kan uploaden, maar mijn Mini komt aardig in de buurt van dit pracht exemplaar:

Afbeelding

Waar vervoer jij jezelf mee? :)
If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude.
Gebruikersavatar
Ronny
Site Admin
Berichten: 1113
Lid geworden op: 03 apr 2010, 20:32

Re: Even voorstellen

Bericht door Ronny »

Hallo Jim, leuk autootje.
Als je op "bijlage toevoegen" klikt en dan "bladeren" kan je een foto selecteren, zo doe ik het toch.
Ja, eens je de microbe te pakken hebt wil je algauw uitbreiden...
Mijn laatste aanwinst is een Aermacchi, gekocht in Italie. Meer hierover als de storm hier wat geluwd is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
JimC
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2014, 16:47

Re: Even voorstellen

Bericht door JimC »

Dank! Ik ben benieuwd naar je Aermacchi!
Ronny schreef: Ja, eens je de microbe te pakken hebt wil je algauw uitbreiden...
Haha inderdaad! Ik heb er op het moment eigenlijk het budget niet voor, maar ik kijk alsnog regelmatig op deze pagina van Autoscout24 om het oldtimer aanbod in de gaten te houden. Al is het misschien alleen maar om weg te dromen bij de mooie klassiekers die er op staan. :lol:
If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude.
Gebruikersavatar
Ronny
Site Admin
Berichten: 1113
Lid geworden op: 03 apr 2010, 20:32

Re: Even voorstellen

Bericht door Ronny »

Dit is de Aermacchi.
Al wat aan geprutst maar niets speciaals.
Eerst de NSU afwerken en dan zullen we wel zien.
Bijlagen
IMG_6920.jpg
Afbeelding
Gebruikersavatar
JimC
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2014, 16:47

Re: Even voorstellen

Bericht door JimC »

Prachtig exemplaar Ronny, ik ben benieuwd wat je er uiteindelijk van gaat maken :)
If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude.
Plaats reactie