Ik ga op reis en neem mee ... ?

Hier kan u terecht voor het voeren van luchtigere discussies
Plaats reactie
sambamans
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 okt 2010, 07:58

Ik ga op reis en neem mee ... ?

Bericht door sambamans »

Beste mede forumleden.

Ik ga waarschijnlijk toch een beetje de wereld verkennen met men busje en daarom dat ik hier even een topic wou maken met wat je nu allemaal moet meenemen in zo een busje.

Dus ik zou hier graag een lijst krijgen van wat iedereen denkt te moeten bijhebben op zo een reis.

Bvb van reserve motoronderdelen. olie ? handige hulpmiddeltjes voor pech onderweg ?? tips en advies ? goede boekjes met kaarten campings en pechhelp bvb ? goede camping dingen ?? alles wat in zo een camperbusje moet stekken eigenlijk.

alle tips zijn meer dan welkom.
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 367
Lid geworden op: 30 aug 2010, 20:12

Re: Ik ga op reis en neem mee ... ?

Bericht door Jeroen »

De ruimte onder mijn slaapbank stak vol gerief. Jerrycan, olie, trechter met darm, ... maar ook fluovestjes, reservelampjes, tang, sleutels, schroevendraaiers, een krik, ... en duct tape en spanriemkes!! :D

De ANWB heeft campinggidsen voor gans Europa, maar meestal staan campings goed aangeduid langs de weg, zelfs in den oostblok! :D

Een wasdraad is handig en zeker genoeg campingaz meenemen als je gaat koken, je bent een dag kwijt als je daar moet naar gaan zoeken! Beter wat teveel dan te weinig.

En last but not least: veel muziek!
'72 VW Kever Ragtop
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
sambamans
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 okt 2010, 07:58

Re: Ik ga op reis en neem mee ... ?

Bericht door sambamans »

thx jeroen toegevoegd aan de lijst
Gebruikersavatar
Ronny
Site Admin
Berichten: 1113
Lid geworden op: 03 apr 2010, 20:32

Re: Ik ga op reis en neem mee ... ?

Bericht door Ronny »

Ik heb altijd mee: een werkkoffertje met enkel de meest frequente sleutels, enkele tangen, hamer, beitel, mes en schroevedraaiers/ spuitbus om lekke band te herstellen/ spanbandjes en tape/ liter olie en water/ radwelt/ zaklamp/ krik/ extra zekeringen/ overall/ reservesleutel ergens langs de buitenkant vastgemaakt ingeval verlies sleutel.
Afbeelding
Plaats reactie