Oldtimer weekend 2014.

Hou medeliefhebbers hier op de hoogte over klassiekerevenementen en meetings
union BP
Berichten: 202
Lid geworden op: 17 dec 2010, 11:40

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door union BP »

inderdaad 8u30 rijden.
Of landen via Treviso / Ryanair 50euro en busje huren.
Wanneer zitten jullie samen?
Brrr
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 367
Lid geworden op: 30 aug 2010, 20:12

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Jeroen »

Als Jan kan maandag. Ik zit geiren in den otto :-) Als ryanair echt zo goedkoop is, lijkt mij da wel nog geen al te slecht plan...
'72 VW Kever Ragtop
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
MaSC
Berichten: 202
Lid geworden op: 20 apr 2010, 11:24

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door MaSC »

Voor mij maakt het niet echt uit. Volkswagen wil ik natuurlijk al lang eens bezoeken. Veel bollen maakt mij niet echt uit als de bestemmingen de moeite zijn.
Italië is natuurlijk ook wel de moeite denk ik maar dan mag het niet te extreem worden van prijs.
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 367
Lid geworden op: 30 aug 2010, 20:12

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Jeroen »

Mannen,

Wij hebben ons toch eens aan een Italië-programma gewaagd. Laat weten wat je erover denkt, of je zoiets ziet zitten. We moeten ons natuurlijk geen illusies maken, de prijs zal wel rond de 500 euro schommelen. Behalve met de auto reizen, is ook vliegen een niet eens zoveel duurdere optie (overnachting en maaltijden minder, mogelijks met 9 man in 1 busje...), maar dat zal enkel lukken als er heel gauw tickets worden besteld. Zo ver zijn we nog niet, dus graag eerst even jullie mening. Eens zien of we aan wat volk geraken. Dus dit is de autoversie:

Vrijdag 04/04: tegen 23u in Mulhouse zijn (5 à 6 uur rijden). Enkele uurtjes slapen in een goedkoop F1-hotel.
Zaterdag 05/04: vroeg vertrekken (6u) richting Turijn en een bezoek brengen aan het Museo Nazionale dell'automobile: http://www.museoauto.it/website/. Slapen in de buurt van Turijn.
Zondag 06/04: gezellige autobeurs Mostra Scambio in Reggio Emilia: http://www.youtube.com/watch?v=aSKadm3cGSA
Maandag 07/04: fabrieksbezoeken bij Pagani en Lamborghini. Nadien doorrijden naar Milaan.
Dinsdag 08/04: kan nog variëren. Aanvankelijk Alfa Romeo-museum in Arese (maar mogelijks gesloten) en Milaan bezoeken... of we blijven toch in de buurt van Modena voor het Maserati-museum en Ferrari-museum. Ook de fabrieken van Ferrari en Ducati liggen daar in de buurt... In de namiddag al vertrekken richting Mulhouse.
Woensdag 09/04: Rond 9u vertrekken naar Bazel en het Monteverdi Automuseum meepikken: http://www.monteverdi-automuseum.com/. Tegen 12u 's nachts zijn we dan thuis.

Uiteraard zijn we in Italië, dus op culinair vlak valt er ook wat te beleven. Jan is een halve Italiaan en hij kent "de adreskes" :-)

Wie zoiets ziet zitten, mag dat hier laten weten. Uiteindelijk zal er nog wel een en ander veranderen, maar dat is voor later.

Groetjes,
Ronny, Jan en Jeroen
Bijlagen
huayra.jpg
'72 VW Kever Ragtop
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
Gebruikersavatar
Scirocco16vGTX
Berichten: 371
Lid geworden op: 06 mei 2010, 10:07
Locatie: Oilsjt - Aalst

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Scirocco16vGTX »

haha ik zit met 1 mei al in Italië voor nen trouw in de familie, maar ik zie dit programma zeker en vast zitten!!!
VW Passat 1.9TDI
VW Scirocco II 1800cc 16V
VW Scirocco II Phase 1 1600cc GTI
VW Jetta II 1300cc
Gebruikersavatar
Roefel
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 nov 2010, 08:07
Locatie: Wilrijk

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Roefel »

Ik ga in ieder geval niet mee. Momenteel al meer dan genoeg motorritten en uitstappen gepland dit jaar.
Veel plezier in Italië. Grtjs Luc Ampe
Luc Ampe - Wilrijk
Stag '76
TR6 '72(in resto)
TR6 '75(nearly finished)
Wouter
Berichten: 80
Lid geworden op: 11 nov 2010, 19:48

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Wouter »

Ik zie dat zeker ook wel zitten!
hugo fastenaekels
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 sep 2010, 17:48

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door hugo fastenaekels »

Goede avond best oldtimerfreeks,
Spijtiggenoeg kan ik er dit jaar niet bijzijn jongens , ik ben tijdens jullie geplande periode zelf weg , dan in mei en juni nog een dag of 4 .
Jullie programma ziet er wel fantastisch uit !!!! , ik zou zeggen geniet ervan en laat het lekkere eten jullie smaken .

Groeten aan iedereen

Nb , Chris kun je mij je gsm nr eens doormailen , ivbm fotoboek
MaSC
Berichten: 202
Lid geworden op: 20 apr 2010, 11:24

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door MaSC »

Ik zie het alleszins wel zitten 8-)
Gebruikersavatar
Ronny
Site Admin
Berichten: 1113
Lid geworden op: 03 apr 2010, 20:32

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Ronny »

Het gaat de moeite worden. Pagani, mmm lekker 8-)
Afbeelding
Plaats reactie