Oldtimer weekend 2014.

Hou medeliefhebbers hier op de hoogte over klassiekerevenementen en meetings
Den Bert
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 nov 2010, 17:20
Locatie: 3320 Hoegaarden

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Den Bert »

robbedov schreef:Dag luitjes,

het zal dit jaar, vrees ik, ook zonder mij moeten... We hebben een stukje grond gekocht, en onze centen zijn op. Hmm... toch niet, maar ik denk wel dat ik best mijn schaarse verlofdagen dit jaar met mate benut, en dat die vooral op een braakland in Tildonk worden doorgebracht.

Maar wel veel plezier gewenst. Het programma is zeer interessant, dus ik zal dat later zelf ook eens doen. Misschien met mijn vrouw....mja, misschien toch maar met iemand anders.

grts,

Robin
Alleé Robin, dan zal ik met u mee gaan ;) heb ook te weinig verlofdagen!
Gebruikersavatar
Scirocco16vGTX
Berichten: 371
Lid geworden op: 06 mei 2010, 10:07
Locatie: Oilsjt - Aalst

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Scirocco16vGTX »

geld overgeschreven :mrgreen:
VW Passat 1.9TDI
VW Scirocco II 1800cc 16V
VW Scirocco II Phase 1 1600cc GTI
VW Jetta II 1300cc
union BP
Berichten: 202
Lid geworden op: 17 dec 2010, 11:40

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door union BP »

Robin, mijn centen ook lang op.... :shock:
Als je iemand nodig hebt om op maagdelijke grond wat te bouwen, roep me maar...

Ik kijk nog effe de kat uit de bomen. Ik zit begin april in 'de' verhuis, complexe-verhuis...
Phfee nu net italië me roept...
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 367
Lid geworden op: 30 aug 2010, 20:12

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Jeroen »

Voorschotten Wouter, Sylvain, Ronny, Jan, Chris, Mathias, Thomas, Stijn, Herman en Bruno zijn binnen. Merci, mannen!
'72 VW Kever Ragtop
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 367
Lid geworden op: 30 aug 2010, 20:12

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Jeroen »

Wie wil alleen op een kamer slapen? Weet dat dit wel voor een meerkost zal zorgen, maar 't kan geregeld worden. Laat maar weten.
'72 VW Kever Ragtop
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
Gebruikersavatar
Ronny
Site Admin
Berichten: 1113
Lid geworden op: 03 apr 2010, 20:32

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Ronny »

Jeroen schreef:En Pagani ligt vast!
We zullen het daar beter niet hebben over dit filmpje.
https://www.youtube.com/watch?v=6oFl5NFhC9w
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 367
Lid geworden op: 30 aug 2010, 20:12

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Jeroen »

Mannen,

Binnenkort zijn we weer eens weg! Bij deze al wat richtlijnen. Pagani ligt vast, maar binnen raken bij Lamborghini is ons niet gelukt. Er is nog een zeer kleine kans, maar we vrezen ervoor. We zijn uiteraard bezig met een alternatief, binnenkort daarover meer. Het definitieve programma hebben jullie nog te goed, maar we zijn nog wat aan het schuiven. Thomas, jij brengt Stijn op de hoogte? En Wouter uiteraard Sylvain.

Vervoer:

We zijn met 13.

Wagen 1: Thomas, Chris, Jeroen en Stijn vanuit Aalst
Wagen 2: Jan, Mathias en Bruno vanuit Gent
Wagen 3: Wouter, Sylvain en ... ?? vanuit Wilrijk als ik mij niet vergis?
Wagen 4: Joris en ...?? vanuit het Leuvense. Joris blijft nadien in Italië, dus enkel een 4e wagen in het heengaan.

Peter, Ronny en Herman, met wie rijden jullie op?

VRIJDAG

Jan kan in principe al in de vroege namiddag vertrekken, Bruno en Mathias, vanaf wanneer kunnen jullie? Wouter? Joris? Hoe vroeger je kunt vertrekken, hoe comfortabeler wellicht de rit. Uittocht paasvakantie niet vergeten... Het doel is om tegen 23u in Mulhouse te zijn (5,5 uur rijden ongeveer), kunnen jullie tijdig vertrekken? De Aalsterse auto vertrekt waarschijnlijk pas tegen 18u.

Aanbevolen route:
Luxemburg
Metz
Nancy
Epinal
Mulhouse
De meeste gps-en raden aan via Straatsburg of via Colmar, maar deze route is in de praktijk sneller te doen dan de gps omdat de route nationale voor 80% snelweg is. Voordeel van deze route: minder kilometers en geen péage!

Tips om te tanken:
Zeker Luxemburg, want nog altijd het goedkoopst.
Voor Mulhouse, bij het verlaten van het stadje Vieux-Thann (kort voor de splitsing naar Cernay) heb je een E.Leclerc
supermarkt met bijhorend tankstation, dat meestal tot het goedkoopste behoort.
Zo komen we Zwitserland (zeer duur voor diesel) en Italië (niet goedkoop) binnen met een volle tank!

Eten

Iedere wagen spreekt best af hoe het avondmaal geregeld wordt. Als je pas heel laat vertrekt, verlies je best geen tijd met uitgebreide diners, dus eventueel broodjes meenemen in de wagen. De dag erop vertrekken we 's morgens trouwens al om 6u!

Eerste overnachting:

We hebben gereserveerd in een goedkoop Formule 1 hotel, Mulhouse Ile Napoléon (Rue des 3 Frontières, 68110 Illzach).
Vanuit de autosnelweg wordt er aangeduid 'centre commercial Ile Napoleon' en het is daar in de buurt. De reservatiecodes zullen via mail doorgestuurd worden door Jan. Met deze codes kan ingecheckt worden. Joris slaapt alleen en dan zijn er nog 6 kamers voor 2 personen.


ZATERDAG

Vertrek om 6u!! Om files te vermijden aan de Gottard tunnel op dit eerste weekend van de Paasvakantie, voor 8u30 aan de Gottard! Dus geen tijdsverlies 's morgens, ook geen ontbijt voorzien. Wie kan er op vrijdag eventueel koffiekoeken halen, zodat we op zaterdagmorgen toch iets kunnen eten? Koffie eventueel direct na de Gottard tunnel.

Voor autostrade in Zwitserland is een vignet nodig. Dit kan gekocht worden aan de grens. Best te betalen in Zwitsers geld, want als je euro's geeft, is het wisselgeld in Zwitserse munten waar je voor de rest weinig kunt mee doen. Jeroen voorziet Zwitsers geld dat we dan zullen verdelen over de 4 wagens zodat elk bij de doorgang zijn vignet kan kopen (tenzij er al iemand zo een vignet op zijn auto heeft?). Laat dat dan zo snel mogelijk weten a.u.b.

Terugkeer woensdag 09/04:

Op de terugweg bezoeken we in Binningen/Basel het Monteverdi museum. We voorzien het vertrek van daar omstreeks 15u30, m.a.w. terug in België rond 22u/23u.


Binnenkort dus nog meer nieuws i.v.m. het programma.

Groetjes,
Jeroen, Jan en Ronny
'72 VW Kever Ragtop
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 367
Lid geworden op: 30 aug 2010, 20:12

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Jeroen »

Het programma is bijna rond... Wie goeie walkie talkies heeft... meenemen!
'72 VW Kever Ragtop
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
Hero
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 apr 2010, 01:54

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Hero »

hey gasten allemaal,
met wie kan ik mee?
joris gij hebt eigelijk maar 2,5plaats ik ben gene grote en wil zelfs een haarnetje dragen ;) :twisted:
of is het toch beter om in de Wilrijk auto mee te rijden
indien zo Wilrijk boy's hoe spreken we dan af?
ik hoor het wel
groeten

H.
morris minor traveler 1970
volvo amazone combi 1965
golf II 1300 1988
Wouter
Berichten: 80
Lid geworden op: 11 nov 2010, 19:48

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Wouter »

Hey Herman,
Wij vertrekken in Willebroek. Geen probleem voor mij om ergens in het Leuvense af te spreken.
Ik zou graag rond 14u thuis vertrekken. Dus ergens rond 14u30 - 15u afspreken zou ideaal zijn.

Peter,
Wil jij ook met ons meerijden? Geef maar een seintje.

Grtz,
Wouter
Plaats reactie