Oldtimer weekend 2014.

Hou medeliefhebbers hier op de hoogte over klassiekerevenementen en meetings
union BP
Berichten: 202
Lid geworden op: 17 dec 2010, 11:40

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door union BP »

hoewel ik met een verhuis zit op dat moment, slecht moment... tracht ik mee te kunnen... (zal nog bevestigen)
Joris
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 nov 2010, 00:05

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Joris »

Joe de Mannen,

Het is me gelukt dit jaar! Na drie jaar afwezig te zijn, ga ik terug mee..
Voor mij blijft het ook gelijk waar we naar toe gaan, als de kilometers maar een beetje onder controle blijven!
Wat eten betreft, toch een lichte voorkeur voor de Britten dan.. De Duitse gastronomie ligt me niet echt..
Op aanvraag doen we nog eens een whisky - tasting, laat maar horen.
Het recept van het varkenshaasje Kennedy hebben jullie nog te goed, komt eraan..!

Groeten,

Joris.
Jaguar MKII 240 1968
BMW Z1 1991
Joris
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 nov 2010, 00:05

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Joris »

Hallo,

Ondertussen de Ronny aan de lijn gehad en een beetje beter op to date...
Italië dus!!! De volgende week ga ik skiën in Livigno, ik denk dat ik dus beter nog twee dagen langer blijf.
Vliegen is in dit geval een betere optie, voor het geld dat ge anders al kwijt bent aan een dom hotel onderweg, ben je al ginder..
Ik heb heel goede ervaringen met ryan-air, héél sipt en héél betaalbaar (als je hun regeltjes vogt).
Ook te overwegen is Easyjet, heb net een ticket gekocht voor Milaan in maart voor 89€.
Volgens mij belangrijk dat er een minibusje te vinden is op de luchthaven waar we landen... Een minibusje moet je meestal reserveren en is niet in iedere luchthaven beschikbaar!
Het programma ziet er geweldig uit hé Jeroen, puik werk!
Enfin, 'k zie dat hier volledig zitten..
Tot binnenkort,
Joris.
Jaguar MKII 240 1968
BMW Z1 1991
Gebruikersavatar
Scirocco16vGTX
Berichten: 371
Lid geworden op: 06 mei 2010, 10:07
Locatie: Oilsjt - Aalst

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Scirocco16vGTX »

Joris schreef:Het is me gelukt dit jaar! Na drie jaar afwezig te zijn, ga ik terug mee...
JIEHAAAAAAAAA :twisted: :mrgreen: :twisted:
dik in orde!!!!!
VW Passat 1.9TDI
VW Scirocco II 1800cc 16V
VW Scirocco II Phase 1 1600cc GTI
VW Jetta II 1300cc
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 367
Lid geworden op: 30 aug 2010, 20:12

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Jeroen »

Zo'n 8+1 busje komt natuurlijk heel voordelig uit, alleen al voor brandstof. Vliegen is zeker een optie als er op tijd geboekt wordt, dus we maken daar snel werk van. Al redelijk wat geïnteresseerden, dus dat komt goed!
'72 VW Kever Ragtop
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
kurtvh
Berichten: 155
Lid geworden op: 29 jan 2013, 00:10

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door kurtvh »

Het programma is echt om duimen en vingers van af te likken, auto's, omgeving, eten, ... amai.
Maar ik ga moeten passen.
We zitten te krap met verlofdagen dit jaar om alle schoolvakanties geregeld te krijgen.
Geniet ervan !
'74 VW T2B Westfalia (niet perfect, maar wel lekker rijdend)
'85 Citroen 2CV (zeeeer langzaam beetje in resto)
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 367
Lid geworden op: 30 aug 2010, 20:12

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Jeroen »

Spijtig, Kurt. Mijn broer Thomas en een vriend van hem gaan ook mee. Wordt weer een schoon groepke! Wouter, gaat je vriend ook mee? Bob? Robin?
'72 VW Kever Ragtop
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
Gebruikersavatar
Ronny
Site Admin
Berichten: 1113
Lid geworden op: 03 apr 2010, 20:32

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Ronny »

Wat doen we vliegtuig en ginder busje ('s) huren of met de auto? Wat denken jullie, we zijn er nog niet uit.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 367
Lid geworden op: 30 aug 2010, 20:12

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door Jeroen »

Vliegen met Ryanair kost momenteel al 160 euro (zonder annulatieverzekering) ipv 125, anderhalve week terug. Dus ik denk dat vliegen geen optie voor iedereen meer is. Eer we voorschotten ontvangen hebben en we kunnen boeken, zijn we weer een week verder... Ik zou voor de auto gaan en woensdag erbij nemen.

Daarom de vraag: behalve Jan, wie ziet het nog zitten om te rijden? Beduidend meer kilometers. Ik denk dat we met 3 auto's zullen gaan.
'72 VW Kever Ragtop
'89 VW T3 Katastrophen-Einsatzwagen
'80 VW Golf GTI (in resto)
'95 Alfa GTV
robbedov
Berichten: 54
Lid geworden op: 22 apr 2010, 20:12

Re: Oldtimer weekend 2014.

Bericht door robbedov »

Dag luitjes,

het zal dit jaar, vrees ik, ook zonder mij moeten... We hebben een stukje grond gekocht, en onze centen zijn op. Hmm... toch niet, maar ik denk wel dat ik best mijn schaarse verlofdagen dit jaar met mate benut, en dat die vooral op een braakland in Tildonk worden doorgebracht.

Maar wel veel plezier gewenst. Het programma is zeer interessant, dus ik zal dat later zelf ook eens doen. Misschien met mijn vrouw....mja, misschien toch maar met iemand anders.

grts,

Robin
Plaats reactie