Weekend ardennen 2011.

Hou medeliefhebbers hier op de hoogte over klassiekerevenementen en meetings
Filip_G
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 okt 2010, 22:55

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door Filip_G »

Ronny schreef:Voor de vrouwen onder ons, u bent gewaarschuwd er zitten teken in het bos, brrr :twisted:
Filip gaat bellen naar de eigenaar van dat autokerkhof.
Ga ik bellen naar die eigenaar? :)
Alpine a110 2019 (besteld)
Mazda MX-5 1.6 1991
Honda Civic Coupé 1.5Lsi 1994
Porsche 911 SC 1979
Vespa VBC Super 150 1968
VW Kever Ovali 1957
sambamans
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 okt 2010, 07:58

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door sambamans »

:D
Gebruikersavatar
petrofski
Berichten: 62
Lid geworden op: 26 okt 2010, 14:11
Locatie: Jette

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door petrofski »

neeje ik ging belle.
De Ronny en namen, tzal nooit goe kome;-)
*Myriam*
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 aug 2010, 21:53

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door *Myriam* »

petrofski schreef:neeje ik ging belle.
De Ronny en namen, tzal nooit goe kome;-)

Hihi!
Peter, heb net een mail naar Sabrina gestuurd. Mellier en Muno liggen blijbaar een 35 km (40 min) uit elkaar.
Welke dag zouden we naar 't kerkhof gaan?

De winkellijst is zo goed als in orde.
Benodigdheden ook (een tekentang breng ik zelf wel mee!), muggenspul misschien ook handig (cfr. muggenplaag?)
Alleen misschien toch nog iemand voor een BBQstel zorgen? Wij zullen dat van ons meenemen, maar één is te weinig.
Ook misschien mensen die nog een kookpot en een gasvuurke kunnen voorzien? (questie van 's morgens ni te lang op koffie te moeten wachten :) )
sambamans
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 okt 2010, 07:58

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door sambamans »

allemaal in orde

* partytent
* bbq
* koffiezet
* potten en pannen met gasvuur 3 bekkens

* een paar teken dat we die tang eens kunnen testen.
sambamans
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 okt 2010, 07:58

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door sambamans »

ik stel voor om die teken los te laten op diegene die eerst in zijn bedde kruipt. :twisted: BWOEHAHAHAHAHAHA
Gebruikersavatar
Luk
Berichten: 157
Lid geworden op: 22 dec 2010, 13:40

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door Luk »

Ik heb nog tekenvorkskes liggen, is iets praktischer dan die tangen. Die breng ik wel mee
Voor wie echt zeker wil spelen, Ik heb ook nog van die druppelkes die ik normaal in Martha hare nek wrijf. In combinatie met nen anti teken halsband werkt dat zeer goed :D
Filip_G
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 okt 2010, 22:55

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door Filip_G »

sambamans schreef:Filip en zijn bende komen met het t2a'tje.
yes! op die manier vallen we daar niet uit de toon met onze moderne auto's :) dikke merci Sam!!
sambamans schreef: eten voorzien voor mezelf vanwege de coeliakie.
idem voor mij... maar dan voor tarwevrij en koemelkvrij. maar voor het BBQ'ke zaterdagavond bvb is er al geen probleem. en vrijdagavond zal ik al thuis iets binnensteken voor we afkomen.

nu heb ik wel nog een vraag: het zou handig zijn moesten we die 4 planken en schragen die ik meehad op de BBQ van Ronny kunnen meenemen om als tafels te gebruiken. Sam, past dat in de busjes? In de Robur wss wel? :)

voor de rest kan ik ook nog een gas-bbq (type Weber Q) meenemen. is dat nog nodig? want ik lees hiervoor al dat er een hoop BBQ's en gasvuurtjes gaan meegenomen worden.

binnen een weekje zitten we nu aan het kampvuur!

Grtjs
Alpine a110 2019 (besteld)
Mazda MX-5 1.6 1991
Honda Civic Coupé 1.5Lsi 1994
Porsche 911 SC 1979
Vespa VBC Super 150 1968
VW Kever Ovali 1957
Gebruikersavatar
Ronny
Site Admin
Berichten: 1113
Lid geworden op: 03 apr 2010, 20:32

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door Ronny »

Ons weekendje begint inderdaad af te korten... en ik heb zelfs gehoord dat het vanaf donderdag beter weer wordt.

Ondertussen is het weekend in kannen en kruiken. Wij (Peter, Sabrina, Myriam en ik) zullen er zijn vanaf vrijdag namiddag.

Om er te geraken: je komt aangereden via Bouillion en rijdt Muno binnen onder een hoge mooie spoorwegbrug. Net voorbij de brug ga je naar rechts, op deze weg is de wei gelegen aan de linker kant!

Het is de bedoeling dat vrijdag iedereen op eigen ritme aankomt en zich installeert op de wei. Er zullen hotdogs voorzien zijn. We eindigen de dag met een kampvuur en een pintje!

Zaterdag staan we vroeg op. De vroegste vogels mogen in het dorp vers brood halen. Na een ontbijtje kunnen we met de liefhebbers het bos in trekken.
Lunch met brood/kaas/wijn kan in het bos OF op het terrein. We moeten alleszins rond 13 uur vertrokken zijn naar Melier waar we het autokerkhof zullen bezoeken; de eigenaar verwacht ons in de vroege namiddag (dank je wel Philip :mrgreen: voor het telefoontje). Vrouwen kunnen mee, of kunnen op het terrein blijven om de oldtimers te bewaken en de afwas te doen. Ze kunnen natuurlijk ook gaan winkelen in bv Florenville.
's Avonds vliegen we er even met z'n allen in om een lekkere BBQ klaar te stomen. En uiteraard eindigen we de avond zoals het hoort op een kampterrein in de Ardennen.

Zondag zijn er nog verschillende activiteiten mogelijk: uitslapen, vissen in de beek, bezoek aan dorpje Muno met de mooie gerestaureerde kerk, petanquen...
Tegen de middag houden we een brunch. Daarna doeken we ons kampterrein op en rijden we in colonne naar Bouillion. In en rond het fort zijn allerlei middeleeuwse activiteiten te beleven http://www.wattedoen.be/het-26ste-midde ... 3219.shtml. Iedereen kan naar huis gaan volgens eigen planning.

Wij zijn eventueel van plan om pas maandag naar huis te keren... afhankelijk van het weer en/of goesting. Diegene die zin hebben kunnen dus nog een dagje langer blijven.
Afbeelding
sambamans
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 okt 2010, 07:58

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door sambamans »

Filip_G schreef:
nu heb ik wel nog een vraag: het zou handig zijn moesten we die 4 planken en schragen die ik meehad op de BBQ van Ronny kunnen meenemen om als tafels te gebruiken. Sam, past dat in de busjes? In de Robur wss wel? :)

voor de rest kan ik ook nog een gas-bbq (type Weber Q) meenemen. is dat nog nodig? want ik lees hiervoor al dat er een hoop BBQ's en gasvuurtjes gaan meegenomen worden.

binnen een weekje zitten we nu aan het kampvuur!

Grtjs
die planken kunnen in het lijkwagentje mee denk ik. of anders in ieder geval wel een tafel ofzo komt allemaal goei.

we regelen dat wel
Plaats reactie