Weekend ardennen 2011.

Hou medeliefhebbers hier op de hoogte over klassiekerevenementen en meetings
Dirk
Berichten: 43
Lid geworden op: 23 dec 2010, 23:08

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door Dirk »

Ik ga ook aanwezig zijn en wat kampeer gerief mee brengen... ben al aant aftellen!
vwdaktent.JPG
(afbeelding kan verschillend zijn van de werkelijkheid) ;)
sambamans
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 okt 2010, 07:58

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door sambamans »

UBERvet is dat :D
Transam10racing
Berichten: 37
Lid geworden op: 05 okt 2010, 10:07

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door Transam10racing »

Vrouwen en Mannen,

Véél plezier daar. Als jullie daar zitten rij ik zondag ver daar vandaag richting andere bergen, ik zal eens zwaaien.
Tip : voor de teken, werkt een tekentangetje niet altijd goed : hiermee doe ik dit en werk steeds prima (net nog met de kat gedaan dit weekend). Men neme een watteplakje (vanuit de vrouw haar beautycase) en dompel dit goed in ether. Zoek de teek op en druk deze watte goed op de teek (verdoving van de teek en gelijk een beetje ontsmetting voor de host), wacht ca. 10 sec. Goed de watte vastpakken met de nagels tot tegen de huid van de host (teek in de watte houden natuurlijk) en maak een draaiende trekbeweging. Stevig trekken want een teek ankert zicht vast met weerhaken. Je moet een "kraakje" horen, wil zeggen dat de teek uit de huid loskomt is gekomen. Check dan nog even of je alle weerhaken mee hebt, normaal wel hoor ! (zeg maar dat een bioloog, ikke dus, het gezegd heeft)
Alé veel plezier in het oefenen. Hou me op de hoogte met wat mooie foto's.
Volgende keer ga ik proberen erbij te zijn.
Christian
sambamans
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 okt 2010, 07:58

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door sambamans »

even voor straks : "O, grote Heer van de hemel met Uw weldadige stralen die alles tot leven wekken aanhoor mijn smeekbede. Schenk ons Uw liefde en open de hemel. Daal over ons neer en vervul ons met Uw warme gloed. Wij zijn en zullen U eeuwig dankbaar zijn. Wij missen u Heer en verlangen naar Uw heerlijke warmte op dat zij onze huid mag bruinen zoals zij dat ook deed bij onze voorvaderen. En rijden wij niet verkeerd dan rijden we naar Muno dus laat het daar een paradijs zijn op dat ook zij kunnen genieten zoals ik al zo vaak heb genoten. Dank U grote heerser van dit universum en ver daarbuiten."

@ filip Icarus zijn batterij is plat (dood) dus je zal een beetje moeten problemen oplossen ma dat zal wel geen probleem zijn als volwaardig semipro restaurateur. Als jullie vroeger bij mij kunnen zijn mag dat ook
ik sta vanaf 18.30 startklaar. Zo hebben we het stralende zonlicht nog mee onderweg en moeten we niet in den donker opzoek naar de site.
Filip_G
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 okt 2010, 22:55

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door Filip_G »

sambamans schreef:even voor straks : "O, grote Heer van de hemel met Uw weldadige stralen die alles tot leven wekken aanhoor mijn smeekbede. Schenk ons Uw liefde en open de hemel. Daal over ons neer en vervul ons met Uw warme gloed. Wij zijn en zullen U eeuwig dankbaar zijn. Wij missen u Heer en verlangen naar Uw heerlijke warmte op dat zij onze huid mag bruinen zoals zij dat ook deed bij onze voorvaderen. En rijden wij niet verkeerd dan rijden we naar Muno dus laat het daar een paradijs zijn op dat ook zij kunnen genieten zoals ik al zo vaak heb genoten. Dank U grote heerser van dit universum en ver daarbuiten."
nu al aan het gras gezeten Sam?? :)


ik zal er rond 18u30-18u45 zijn. Dan kunnen we die planken al inladen en al mijn beauty cases inladen. En Icarus ( :? ) aan de praat krijgen. Dirk zal wss rond 19u-19u15 daar zijn.

Grtjs!
Alpine a110 2019 (besteld)
Mazda MX-5 1.6 1991
Honda Civic Coupé 1.5Lsi 1994
Porsche 911 SC 1979
Vespa VBC Super 150 1968
VW Kever Ovali 1957
sambamans
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 okt 2010, 07:58

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door sambamans »

:D eeeuhm ik leef in het gras zul je straks wel zien.

Ok komt in orde. ik verwacht dat we +/- 3 uurtjes a 3.5 uurtjes onderweg gaan zijn. dus hoe sneller we weg zijn hoe beter.
Filip_G
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 okt 2010, 22:55

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door Filip_G »

En live van aan het kampvuur: voor volgend jaar het vlees te kunnen bestellen:

Boucherie Feheson, rue grande 12 in muno.
Tel. 061/31 16 32
Alpine a110 2019 (besteld)
Mazda MX-5 1.6 1991
Honda Civic Coupé 1.5Lsi 1994
Porsche 911 SC 1979
Vespa VBC Super 150 1968
VW Kever Ovali 1957
Hero
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 apr 2010, 01:54

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door Hero »

toch een mooie combinatie T1 e puck
toch een mooie combinatie T1 e puck
Ronny ,Luc & wij met ons caravaneke
Ronny ,Luc & wij met ons caravaneke
Sam met de lijkwagen (toch een van de fijnste bakskes )achter de T1
Sam met de lijkwagen (toch een van de fijnste bakskes )achter de T1
2 tol rolls uit de modder duwen
2 tol rolls uit de modder duwen
stoempen die lijkwagen
stoempen die lijkwagen
weer iemand die plat gaat voor oldtimers
weer iemand die plat gaat voor oldtimers
Ronny achterwaarts
Ronny achterwaarts
welkome hulp van Kris de eigenaar van de site
welkome hulp van Kris de eigenaar van de site
iedereen boven klaar voor volgend jaar
iedereen boven klaar voor volgend jaar
het was weer een formidabel avontuur en het gezelschap compenseerde ruimschoots voor het weer
ik kijk alvast uit naar de volgende keer
H.
MaSC
Berichten: 202
Lid geworden op: 20 apr 2010, 11:24

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door MaSC »

Jammer dat we er niet bij konden zijn. :cry:
Hopelijk hebben jullie niet te slecht weer gehad
Gebruikersavatar
Luk
Berichten: 157
Lid geworden op: 22 dec 2010, 13:40

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door Luk »

De lightweight is ook thuisgeraakt, maar wel met een dagske vetraging.... :oops:

Afbeelding

Afbeelding

Ondertussen een nieuwe radiator besteld. Ook de thermostat en alle slagen ga ik vervangen, hopelijk blijft ze dan op temperatuur....

Heeft er soms iemand een grote zwarte maglite gevonden? We waren er laatst mee naar de motor van de lightweight aan het kijken
Plaats reactie