Weekend ardennen 2011.

Hou medeliefhebbers hier op de hoogte over klassiekerevenementen en meetings
Wouter
Berichten: 80
Lid geworden op: 11 nov 2010, 19:48

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door Wouter »

Ook met wat vertraging enkele van mijn foto's. Vooral wat sfeerbeelden van rond het kampvuur. Het wagenpark en het trek- en duwwerk om ze weer met hun 4 wielen op het asfalt te krijgen heeft Herman al mooi gedocumenteerd.

@ Luk: 'k heb de foto's van Martha er ook tussen gezet. Geef een seintje als je ze in groter formaat zou willen.
DSC_6844.JPG
DSC_6849.JPG
DSC_6851.JPG
DSC_6859.JPG
DSC_6861.JPG
DSC_6867.JPG
DSC_6870.JPG
DSC_6876.JPG
DSC_6927.JPG
DSC_6928.JPG
DSC_6931.JPG
DSC_6937.JPG
DSC_6939.JPG
DSC_6950.JPG
DSC_6952a.jpg
DSC_6956.JPG
DSC_6959.JPG
DSC_6958.JPG
DSC_6961.JPG
DSC_6964.JPG
DSC_6968.JPG
DSC_6966.JPG
DSC_6970.JPG
DSC_6976.JPG
Gebruikersavatar
petrofski
Berichten: 62
Lid geworden op: 26 okt 2010, 14:11
Locatie: Jette

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door petrofski »

@Luk
De Maglite is door misverstand met ons meegegaan, ik heb dezelfde;-)
Laat maar weten hoe ik ze je kan terugbezorgen.

@Wouter
Leuke sfeerbeelden
Gebruikersavatar
Luk
Berichten: 157
Lid geworden op: 22 dec 2010, 13:40

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door Luk »

@Wouter: knappe foto's! Martha ziet er goed uit!
@Petrofski: Mocht je nog eens bij Ronny in de buurt zijn, dan mag je het aan hem geven, dan regelen we dat wel
Gebruikersavatar
Ronny
Site Admin
Berichten: 1113
Lid geworden op: 03 apr 2010, 20:32

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door Ronny »

Met veel heimwee denk ik terug aan dat kort weekendje, het is over het algemeen goed meegevallen maar sommige dingen konden beter, vooral dan het weer...

Wij zijn in de vroege namiddag vertrokken met het melkbusje en caravannetje erachter.
Eigenlijk is het busje, met zijn 1200cc motor, niet geschikt om het caravannetje te trekken. Soms konden we, op een lange helling, niet sneller dan 30km/u, daarbovenop was het met de radiaalbandjes soms wel verschieten als er spoorvorming was.
In de late namiddag zijn we dan toch aangekomen op de prachtige weide in Muno. We waren niet de eersten.
Eerst een goed plekje uitgezocht en dan naar de Colruyt in Bouillon inkopen doen. Met 2 overvolle karren zijn we naar buiten gereden.
Toen we terug op het terrein aankwamen hebben we ons geïnstalleerd en op een kampvuurtje hotdogs gemaakt voor iedereen die toekwam. Het was een tof zicht, cursisten een tent in mekaar zien steken, Bruno stak de loef af met zijn "dubbele carport". :geek:
De laatsten zijn pas is de nacht toegekomen, pech met de landrover, ze liep heet. Prachtige tent trouwens bovenop die landrover.
IMG_3658.JPG
Het was een super gezellige avond met Jeroen en Sam die er een leuke toets aan gaven. Het is erg laat geworden maar heel plezant en boeiend om de cursisten op een andere manier te leren kennen.
IMG_3654.JPG
De late vogels, en een half uurtje later de vroege vogels, zijn brood gaan halen. Brood genoeg :)
Na een stevig ontbijt (in de regen :cry:) zijn we naar Mellier vertrokken om dat bewuste oldtimer kerkhof te gaan bezoeken. Heel erg de moeite, hier zou ik dagen kunnen kuieren. Helaas, na een uurtje rondlopen veel kabaal aan de ingang. Ondanks dat alles geregeld was met de eigenaar werd hij (en nog iemand) letterlijk woest omdat we op zijn terrein rondliepen. Deze mannen konden niet spreken, enkel brullen en ons uitschelden, ze waren voor geen enkele rede vatbaar. Ik heb me dan ook erg kwaad gemaakt, waar ik achteraf wel spijt van had want ik was niet meer in mijn gewone doen.
Hieronder enkele foto's van het domein.
IMG_3637.JPG
IMG_3638.JPG
IMG_3640.JPG
IMG_3643.JPG
IMG_3647.JPG
We zijn dan op een terras enkele goede biertje gaan drinken...
IMG_3648.JPG
...om daarna naar de weide terug te keren.
Onderweg bij de plaatselijke beenhouwer vlees gaan halen voor de BBQ. Heerlijk mals vlees, maar helaas, geen lange tafel onder de zon maar iedereen schuilend onder een partytent al rechtstaand eten.
Na de BBQ natuurlijk weer een vuur, het begon weer gezellig tot iemand nogal snel gedronken had en heel de avond in de belangstelling stond. Eerst was het nog wel plezant maar op den duur werd dit voor sommigen (terecht) erg vervelend. De gezellige sfeer van de avond voordien was zoek, ik had moeten ingrijpen.
We hadden voor zondag een brunch voorzien met alles er op en er aan. Helaas, het regende pijpestelen, weer geen lange tafel onder de zon maar al rechtstaand met 5 wespen rond het hoofd snel iets eten, zonde van al die lekkere dingen die niet gebruikt zijn.
IMG_3663.JPG
Na de opruim was het de bedoeling om naar een event in Bouillon te gaan maar tegen dat alle auto's op de weg stonden was het al namiddag en wilde de meesten naar huis doorijden.
Het was een heel gedoe om de auto's boven op de weg te krijgen, de weide was te drassig om een flauwe helling op te rijden. Gelukkig is Kris, de eigenaar van de weide, eens langsgekomen en onze auto's met zijn Jeep naar boven getrokken, in zijn nopjes dat hij was. 8-) Een heel avontuur om de auto's boven te krijgen.
IMG_3666.JPG
IMG_3665.JPG
Met een deel van de groep zijn we naar Bouillon gegaan, daar was oa een rommelmarkt waar ik een verrekijker van WO 1 heb gekocht.
In de burcht was vanalles te doen en te zien, eindelijk ook wat zon...
IMG_3671.JPG
Afbeelding
vincent
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jul 2011, 22:23

Re: Weekend ardennen 2011.

Bericht door vincent »

Mooie samenvatting van het weekend! Heb spijt dat ik er niet bij kon zijn :( .
Ook triestig van de eigenaars van het autokerkhof, zoals je het zegt kan je er nochtans uren rondlopen...
Plaats reactie