T2B camper

Stel hier uw klassieker voor
Plaats reactie
MaSC
Berichten: 202
Lid geworden op: 20 apr 2010, 11:24

T2B camper

Bericht door MaSC »

Jaja, het is er dan toch van gekomen. Na een jaar van papier/mail/telefoonverkeer is ons busje eindelijk naar de keuring kunnen rijden. We hadden het busje gekocht voor een appel en een ei. Het enige nadeel was dan wel dat er totaal geen papieren meer bij waren. Aangezien het busje te goed was om te slopen hebben we ons toch maar gewaagd om aan papieren te geraken (geen gesjoemel met andere nummers inkloppen of iets dergelijks ;) ).
Hoe we dit gedaan hebben zal ik uitleggen in een ander deel van het forum omdat ik denk dat er nog mensen met dit probleem kunnen geholpen worden.
Bedoeling is om er een rijdend projectje van te maken aangezien de onderkant en techniek nog in orde zijn.
Todo :
- Laswerk aan de raamranden
- Rubbers vervangen
- Interieur vernieuwen
- Dak van een nieuw laagje polyester voorzien
- ... ?
We gaan binnen enkele weken beginnen met het dak. Dit staat op verschillende plaatsen gebarsten. Ook komt er water binnen langs het dakraam. Als iemand goede tips heeft om dit aan te pakken, laat maar komen :D

Anyway, wat zijn we zonder fotookes 8-)
Bijlagen
DSCN0997 (Small).JPG
DSCN0997 (Small).JPG (34.15 KiB) 6865 keer bekeken
DSCN0996b (Small).jpg
DSCN0995 (Small).JPG
DSCN0994 (Small).JPG
DSCN0989 (Small).JPG
DSCN0989 (Small).JPG (31.71 KiB) 6865 keer bekeken
sambamans
Berichten: 164
Lid geworden op: 12 okt 2010, 07:58

Re: T2B camper

Bericht door sambamans »

KWIJL :D

veel plezier op de avonturen toegewenst.

En bij deze van harte welkom als je eens naar Camping Cosmos wilt komen met je busje ben je welkom.
MaSC
Berichten: 202
Lid geworden op: 20 apr 2010, 11:24

Re: T2B camper

Bericht door MaSC »

sambamans schreef:KWIJL :D

veel plezier op de avonturen toegewenst.

En bij deze van harte welkom als je eens naar Camping Cosmos wilt komen met je busje ben je welkom.
Thx ;)

Waar vind ik camping Cosmos ergens? Als hij op de baan ligt zullen we eens stoppen 8-)
Plaats reactie